Aankoop

Als u ons inschakelt voor de aankoop van uw woning in Den Haag, Wassenaar en omliggende gemeente dan is dit full service. Wat doet een aankoopmakelaar of beter gezegd wat doen wij nou precies voor u:

  • In kaart brengen van uw woonwensen;
  • Selectie maken van de woningen;
  • Begeleiding tijdens bezichtigingen;
  • Wij vragen alle relevante informatie op en nemen dit voor u door. U moet dan denken aan de juridische stukken (bewijs van eigendom, eventueel splitsingsakte / akte van erfpacht), stukken van de VvE, etc.;
  • Wij checken de informatie bij de gemeente, Kadaster en bodemloket i.v.m. bestemming, verontreiniging, ondergrondse tanks, publiekrechtelijke verplichtingen;
  • Wij evalueren gezamenlijk de bezichtiging met alle aandachtspunten hierbij en adviseren dan een aankoopstrategie.
  • Adviseren en regelen eventueel een bouwkundige keuring, de kosten van de bouwkundige keuring komen voor uw rekening;
  • Wij voeren de onderhandelingen voor u;
  • Adviseren u in de keuze van een notaris;
  • Nemen de koopakte door;
  • Begeleiden u bij de ondertekening van de koopakte;
  • Bewaken van de belangrijke data en eventuele actiepunten uit de koopakte;
  • Controleren van de stukken van de notaris voor de overdracht;
  • Voor de overdracht inspecteren wij de woning;
  • Begeleiden u bij de notariële levering bij de notaris en sleuteloverdracht;

Iedere stap van het proces wordt uiteraard in overleg met u genomen.

Heeft u nog vragen we nemen graag contact op!

Laat ons u bellen!